vrijdag 20 januari 2012

Weer thuis

 







Vandaag heb ik drie schilderijen teruggekregen die jarenlang in de bedrijvenkunstuitleen van DOK dienst deden. Die uitleen is gestopt, dus alle kunstwerken zijn weer bij de kunstenaar thuis. Natuurlijk is het jammer dat zoiets wordt opgeheven. Mensen op kantoren moeten ook ergens naar kijken, toch, behalve een computerbeeldscherm? Maar het is ook leuk dat deze schilderijen weer in de gewone verkoop kunnen! Zeker deze oude schilderijen, waar ik nog steeds achter kan staan. Een is de verschroeide aarde van Spanje met olijfbomen (mijn faviriet van de drie) en twee zijn uit mijn Moessorgskiproject: muziek in verf gevangen.

1 opmerking:

  1. Ik vind het spaanse landschap ook zo mooi! Word er warm van om hier in de winter naar die kleur landschap te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen