donderdag 14 oktober 2021

Voorbij.......

de Herfstsalon en Atelierroute

Weer mooi ingericht door onze vrijwilligers van 
Kadmium, geanimeerd!

De vogel van Loes Kouwehoven, altijd weer 
mooi. Er was veel mooi werk te zien.

Mijn twee houtsneden uit de doos NA DE REIS, 
met Schotland en Spanje. 
Deze laatste vond een nieuwe eigenaar!

De atelierroute: veel regen deze keer, 
32 bezoekers, heel geïnteresseerd. 
Ik kon ze veel vertellen. Over de eitempera's, 
waar ik sinds het najaar weer mee bezig ben en,
rechtsonder over de houtsneden uit de doos.

Het andere deel van mijn  atelier, de drukkerij en werk 
van mijn ZWALUWPERS, boeken in kleine oplagen.

en het project met de kook-Wisselprenten, 
samen met de 1000POOT, Lotje Meijknecht.
Op de komende Boekkunstbeurs in november 
zullen we ieder een nieuwe prent tonen, 
waar we nu mee bezig zijn:

het idee voor KETAN, zwarte kleefrijst, 
een Indisch recept van Beb Vuyck.

Een stadium verder, de tekst gezet, de houtsnede 
gesneden. Van alles een proefdruk.

Dit najaar volgt nog de BOEKKUNSTBEURS in Leiden 
en de BEURS VOOR KLEINE UITGEVERS, in Amsterdam.
Informatie volgt.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten