woensdag 14 september 2022



Twee maanden de zomerboekwinkel bij de roofprintpers in Middelburg. 
Daar presenteerde ik onder andere 
NA DE REIS, een doos met zes houtsneden met begeleidende gedichten, 
door Marijke Stapert bijeen gezocht.
Met vier andere exposanten vulden we de mooie ruimte:


Met een heerlijke finissage-maaltijd sloten de exposanten, 
samen met galerist Leni van den Berge af.


De Herfstsalon staat voor de deur, 15 september zal die geopend worden, 
waar ik de laatst gemaakte landschappen zal tonen
Een van de zes prenten, WADDEN:


Nu ben ik weer begonnen met schilderen, nu eitempera, 
dat zijn ook weer landschappen worden.
Ik ben wel begonnen met een buitenbeentje, 
waar ik vorig jaar al mee begonnen was, 
lentebloemen en planten in mijn tuin. 
Ik wilde hier eens een 'precies' schilderijtje van maken, LENTE:

Op mijn volgende blog zal ik wat nieuwe tempera's laten zien, waar ik nu aan werk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten