dinsdag 26 maart 2024

Delft Art Sale

Opening op zaterdag 30 maart om 12 uur:
11 Delftse kunstenaars en heel divers werk

De ingang van de Sigarenfabriek is te vinden aan de 
Brabantse Turfmarkt 75a,
op zaterdag wat verscholen tussen de marktstallen. 
Duidelijk gemarkeerd loopt u daar een lange gang in
De twee volgende dagen geopend van 12 tot 17 uur

De voorbereiding is in volle gang, zoals het schilderen van de panelen:

Mijn bijdrage aan de tentoonstelling, 
grafisch werk  in kleur en zwart-wit:
Hawk Stor in Cornwall
Morar in Schotland
Bomen in de Biesbosch

Tempera schilderijen: 
Drooggevallen was op Schiermonnikoog

In de 'Zwaluwpers' mijn boekdrukkerij, toon ik hier een aantal boeken en boekjes, waar ik veel houtsneden in verwerkt heb. 

De nieuwste uitgave: mijn observaties aan het strand.















Geen opmerkingen:

Een reactie posten