donderdag 10 oktober 2024

Atelierdagen


Komend weekend doe ik mee aan de Delftse atelierroute 
en kan mijn werkruimte bezocht worden. 
Zie informatie bij Kadmium
Van harte welkom!
 

Op straat, net voorbij mij atelier staat deze elektriciteitskast, 
die ik in de afgelopen maanden beschilderd heb. 
Samen met kinderen, die hebben de insecten ontworpen, 
onder leiding van Jannie de Leeuw. 
Hier is de achterkant te zien, vanuit het plantsoen. Nog een 
puinhoop nu. Met enthousiaste buurtbewoners gaan we 
het Plantsoen in november planten poten, die insecten 
aantrekken. Een leuke tuin moet het ook worden voor de 
buurtbewoners en kinderen. 
Ik verheug me erop.

In het atelier laat ik het model van de kast zien:

Daar is verder nog veel te zien. Onder andere heb ik 
een minuscuul boekje gemaakt van lentewandelingen
 naar 't Woudt:

Indrukken onderweg:


Verder verschijnt er een wissel-kookprent, de laatste uit 
een serie die ik samen met Lotje Meijknecht maakte, 
ieder jaar maakten we beiden een prent, van een recept 
dat we lekker vinden. 
Dit project sluiten we hiermee na 10 jaar af:

Een nieuw project zijn we samen begonnen, anekdotes over vogels die ons bijgebleven zijn. Dat hoeven geen bijzondere soorten te zijn, het mag een koolmees uit de tuin zijn of hier mijn eerste echte vogelwaarneming door een verrekijker:


















 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten