zondag 21 september 2014

Delftse Atelierroute


Van 2 tot 26 oktober toon ik dit schilderij op de Delftse Salon 

Het heet Winter, 't is geen winter, omdat het zo mooi uitdrukt de koude van de winter met de dorre, bruine bomen en het doorschemeren van het geel van de komende lente.



Gekoppeld aan de Delftse Salon is de 19e Delftse Atelierroute 

Ik stel mijn atelier open op 11 en 12 oktober van 12 tot 17 uur. Op dit moment ben ik bezig met twee drukwerken. Tijdens de atelierroute zal ik daar nog mee bezig zijn.Verder laat ik een wand vol kleine schilderijtjes zien, in verschillende staat van wording.


Ik laat mijn drukwerken 'onderweg' zien. Drukken, vouwen en binden. 



Van Kust naar Kust






Angela Kuckartz is mijn gast. Angela maakt fijne tekeningen naar de natuur onder andere in dierentuin Blijdorp of Artis of in de Hortus van Leiden. 


Wil je meer weten over de 19e Delftse Atelier Route, ga dan naar www.kadmium.nl


Rosemarijn van Limburg Stirum


Geen opmerkingen:

Een reactie posten