maandag 19 oktober 2015

De tijd vliegt, van Herfstsalon naar Boekkunstbeurs


Herfstsalon en Atelierroute: De Herfstsalon is smaakvol ingericht, nog te zien. 
Kadmium: Jos van Kan opent de Herfstsalon
Joost Konings doet de aftrap voor de atelierroute
Wand in mijn atelier met een overzicht van mijn Schotse schetsen. Het atelier is goed bezocht.Ik kon de aanzet van mijn schotse schilderijen tonen.

En nu op naar het voorbereiden van de Boekkunstbeurs. Ons Schotlandboek willen we graag nog kunnen afwerken. 
Samen met dochter Lot gewerkt aan een boek met lino's over Schotland. We snijden ieder een aantal lino's. We willen het verhaal vertellen van het fascinerende Schotse landschap. de stilte, de eenzaamheid en de verlaten huizen die we tegenkwamen tijdens onze wandelingen. Tim Huisman vertelt daar prachtig over. 
Hoe maken we een volgorde en waar komen de verhalen? Eindeloos gepuzzel

Een blad van schets tot plaat, zwart en de steunkleur getekend op lino.

Gesneden en op de pers ligt de lino, het omslag.
Deze prent twee kleuren hebben we in het afgelopen weekend gedrukt
Lot aan de pers
Vandaag aan het blauw gedrukt, binnenkant omslag

Komende dagen verder, komt alles nog af voor de Boekkunstbeurs?
Ik probeer verslag te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten